torsdag 8. desember 2011

Signalene, Mads, han andre og meg.


Jeg ble innvadert, igjen. 
Alt rundt og i meg ble innvadert. 
I midten sto jeg, uten sterke linjer som holdt meg på plass. 
Rundt meg var Mads og han andre som befalte og bråkte. 
Fra oven kom signalene, mange og sterke, som jeg prøvde å tyde. 
Jeg fikk det ikke til, klarte ikke tyde, klarte ikke å gjøre alt jeg ble bedt om. 
Så jeg sank sammen ned på gulvet med et hode i kaos og et hjerte som gråt, blant pensler og ark,
og så malte jeg.

5 kommentarer:

  1. Hei...takk for kommentar :)
    Svar på spørsmålet ditt;
    Hadde det innvilget da jeg bodde i Vestfold også, vet ikke åssen det ble gjort der, men her i Telemark må jeg hente et skjema hos tannlegen, fylle det ut, få underskrift av overlegen på dps og deretter levere det tilbake til tannlegen...kriteriene er jeg ikke sikker på, men jeg får det av flere grunner, spykisk helse, at jeg er i behandling og økonomiske grunner...

    SvarSlett
  2. fin blogg du har forresten :) kommer til å følge bloggen din veidere :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det :)
    Jeg er så usikker på dette med blogg, derfor er jeg også anonym. Men jeg ønsker likevel å få skrevet ut det jeg trenger å få ut, å dele det med noen uten å måtte møte lesere på gaten som kjenner meg igjen.
    Syns det er kjempe stas at du vil følge med videre, jeg har fulgt din også, siden jeg fant den :)

    SvarSlett
  4. Du...send meg mail...så skravler vi litt, hvis du vil? Jeg trenger ikke å vite navnet ditt å sånn om ikke du vil, bare syns det hadde vært koslig^^

    Send mail til camilladesire@gmail.com :)

    SvarSlett