onsdag 5. januar 2011

Tilbake til hverdagen.

Julen er over, feiringer meg her og der er lagt på hyllen for et års tid. Takk og lov for det!
Jeg har fått vekk alt av rødt og nisser fra huset, vasket ut besøk og fest og har funnet tilbake til normalen, sånn cirka. Å feire jul i ukesvis er ikke noe for meg, det er for slitsomt og for mye følelser som hopper og spretter rundt, derfor er det så godt når det hele er over og jeg kan roe ned igjen.

Det er allerede gått snart en uke inn i det nye året, men døgnrytmen har ikke skjønt at julen er over, før nå. For i går sovnet jeg til tiden jeg burde, og i dag sto jeg opp mens det enda var mørkt. Morgenkåpe, nyutraktet kaffe, fyr i ovnen og God Morgen Norge på tv, det er en flott start på dagen. Flere av de, ja takk :)

Gode intensjoner om å fortsette slik er skapt, så er det bare å prøve å holde de ved like!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar