torsdag 30. juni 2011

En liten lyd fra meg.

Jeg kjemper, men er utslitt. Jeg prøver, men får det ikke til.
Jeg kjemper i alle fall.

Det blir lite blogging, lite av det meste. Her er likevel en liten oppdatering av nåtiden.

Hjelp, som det så fint heter, får jeg ikke. Ikke mer enn de tiltak som er fra før av men som ikke er nok. Jeg prøver å snakke med de, være saklig, argumentere for en lengere innleggelse, men til ingen nytte. Familien min har prøvd å snakke med systemet for å forklare hvordan ting er nå, til ingen nytte. Dermed kom pasient og brukerombudet med i bildet, noe som i et øyeblikk så ut til å fungere veldig bra. Den gang ei, punktene det ble enighet om ble ikke overholdt og man var tilbake ved start. Klage er sendt til helsedirektoratet og vi bare håper, håper at ting kan løse seg litt. Jeg har det ikke godt nå, jeg er utslitt og klarer meg ikke så bra. Jeg våger ikke tro at dette skal løse seg i frykt for skuffelsen, men en liten del av meg håper likevel at noe godt skal komme ut av to og en halv siders klage over behandlingen jeg får. Familien min tar godt vare på meg, jeg er ikke alene sånn sett, selv om dette føles som en ensom og grusom kamp.

Keep up the good work, i mellomtiden prøver jeg på det samme.

7 kommentarer:

  1. Hei igjen Farger

    Leit å lese at du har det vondt nå, Håper klagen din fører frem, eller at noen rett og slett tar til fornuften hvis det er en lengre innleggelse du trenger nå.

    Kjemp videre, jeg tenker ihvertfall på deg, selv om det ikke gjør rare forskjellen...

    Er glad for å høre at familien din bryr seg, det burde bidra positivt på flere områder håper jeg.

    Fortsett med "the good work".

    T.

    SvarSlett
  2. Håper situasjonen din ikke er for ille Farger, og at du får den hjelpen du trenger.

    Tenker på deg, og ønsker inderlig at dagen din lysner snart.

    Ville bare sende en liten hilsen til deg.

    Varme hilsener fra vest.

    T.

    SvarSlett
  3. Tenker på deg...

    SvarSlett
  4. Takk for kommentarer, gode ord og varme tanker, slikt er godt å lese. Jeg jobber mye for å bedre situasjonen min nå, det krever sitt. Føler ikke for å blogge noe særlig nå på en stund, og jeg vurderer å lage bloggen om til en lukket blogg. Det er vel noe med behovet for å skjerme meg selv nå tror jeg. Send en mail så får jeg deg inn i den lukkede bloggen :)

    SvarSlett
  5. Dette gjør meg så vondt å les, ønsker så at du skal bli møtt på ropene dine =(
    Sender mange varme tanker og gode klemmer, håper litt når frem <3

    SvarSlett
  6. Det ser ut som om det kan løse seg =)

    SvarSlett
  7. Jeg tenker ofte på deg, Farger <3 Håper du blir hørt og møtt, ikke gi opp!

    SvarSlett