lørdag 2. juni 2012

"Dine sterke følelser er din gave - og ditt slit."

google.com


Mitt liv, min historie. Et hav av minner, bekker av tårer.
Mitt liv, min historie. Min styrke og min svakhet.
Det er levd liv.
Det er sorg og glede.
Farger, det er meg, med alt av vondter og goder.

Dine sterke følelser er din gave, og ditt slit, sa hun. Og med ett falt noen biter på plass.
Jeg er begavet med følelser så sterke at de tidvis har tatt livet av meg.
Jeg er begavet med følelser så sterke at jeg kan gråte av glede en regnværs dag.

Det er min gave, og mitt slit.

2 kommentarer:

  1. Det er mykje sant i det. At det er ei gåve. At det ikkje berre er negativt, men har sin motpol som er overveldande positiv. Sterke kjensler, både på godt og vondt. Glad i deg!

    SvarSlett
  2. Veldig glad i deg også :) Jeg ser mer og mer på det som en gave, det å ha så sterke følelser. Kanskje fordi jeg nå bruker alle de sterke følelsene til noe helt annet enn hvordan jeg brukte de før.

    SvarSlett