torsdag 29. mars 2012

Besøkshelg :)

Jeg har aldri tatt i mot besøk over lengre tid her hjemme, med unntak av mamma. Mamma har sovet her når jeg har vært dårlig, og det har jo vært titt og ofte. Nå er det dog lenge siden mamma har måttet passe på meg, heldigvis for oss begge. Utenom det har jeg hatt min søster til overnatting en gang, og thats it. På grunn av angst og kaos har jeg ikke hatt ork til å ha besøk over natten, i hvert fall ikke over en hel helg og lenger enn det. Det har vært helt utelukket for meg på grunn av min psykiske helse.

Men guess what? Akkurat nå ligger venninne L. i senga mi og sover, og der skal hun sove tre netter! Hun kommer langveis fra og tar en langweekend her. Og utrolig nok syns jeg det er veldig koselig, ikke stress og utmattende, men koselig :)

Dagen med henne har vært fin. Vi har spist god mat, skravlet, gått kveldstur og sittet foran hver vår dataskjerm.

Tiden siden jeg skrev i bloggen sist har vært litt mer preget av angst, mulig fordi jeg trapper opp på medisiner i følge legen. Men jeg takler det, det er bare slitsomt å være så mye redd. Igjen, jeg takler det.

Håper det er bra med dere lesere! En god klem fra meg <3

1 kommentar:

  1. Fremskritt :) Hold fast på dèt, og god klem tilbake :)

    SvarSlett